RING OSS

08 – XX XXXX

Vardagar 09:00 – 12:00. Lämna gärna ett meddelande om vi inte svarar så ringer vi upp!

Annars nås vi snabbast via mail på kundservice@elcykelpunkten.se – vi svarar oftast inom ett par timmar under hela dagen.

FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

SKICKA MAIL

Hitta svar på din fråga direkt

Kan man hämta beställningen på ert lager?

Ja, det kan man om beställningen görs senast kl. 16:00 under vardagar. Normalt sker utlämning kl 18:00 på Tavastgatan 24 i Stockholm. Närmaste station är Slussen, Mariatorget eller Södra station. Vi ringer upp dig direkt efter order och stämmer av om ni har några andra önskemål om tid.

Hur lång är leveranstiden?

Om din beställning görs senast kl. 16:00 en vardag skickas den samma dag och anländer till dig inom 1-3 vardagar. Vissa avvikande adresser i t.ex. Norrland kan ta längre tid.

Vad kostar frakten?

Frakten är gratis om du beställer produkter för mer än 799 kr.

Har ni någon butik man kan besöka?

Vi har tyvärr ingen fysisk butik som man kan besöka eftersom vi vill hålla låga priser men kontakta oss om du vill komma förbi vårt lager och prova våra cyklar.

Vilka betalningsalternativ kan jag välja på?

1. Swish. Betala direkt via mobilen i appen Swish.
2. Kortbetalning – Visa/Mastercard.
3. Klarna Faktura och Klarna Delbetalning. En faktura från Klarna skickas i samband med din beställning. Betalningsvillkoret är 14 dagar och du har också möjlighet att delbetala. Du måste vara folkbokförd till den adress leveransen sker samt över 18 år.
4. Internetbank. Detta är möjligt via bankerna: Swedbank, Handelsbanken, SEB, Danske bank och Nordea