Fleminggatan 34, Kungsholmen i Stockholm.

VANLIGA FRÅGOR

Kan man hämta beställningen i er butik?

Ja, det kan man göra samma dag om beställningen görs senast kl. 12:00 vardagar. Om det är en elcykel så kan den vanligtvis hämtas redo från kl 18 samma dag under vardagar men under högtid så kan det ta längre tid – vi kommer kontakta dig när elcykeln är klar.

Hur lång är leveranstiden?

Om din beställning görs senast kl. 12:00 en vardag skickas den samma dag om det inte är högsäsong då det kan dröja någon dag extra. Leveransen anländer till dig inom 1-3 vardagar. Vissa avvikande adresser i t.ex. Norrland och Gotland kan ta längre tid.

Vad kostar frakten?

Frakten är gratis om du beställer produkter för mer än 799 kr. Vi bjuder på en hjälm om du istället vill hämta din elcykel i vår butik på Kungsholmen i Stockholm. Produkter under 799 kr kostar 99 kr.

Har ni någon butik man kan besöka?

Självklart! Vi finns på Flemingg 34 på Kungsholmen. Se våra öppettider och kom förbi!

Vilka betalningsalternativ kan jag välja på?

1. Kortbetalning – Visa/Mastercard i webshop samt Amex i fysisk butik.
2. Klarna Faktura och Klarna Delbetalning. En faktura från Klarna skickas i samband med din leverans. Betalningsvillkoret är minst 14 dagar och du har också möjlighet att delbetala. Du måste vara folkbokförd till den adress leveransen sker samt över 18 år.
3. Internetbank. Detta är möjligt via bankerna: Swedbank, Handelsbanken, SEB, Danske bank och Nordea

Självklart. Du kommer få kollinummer när vi skickar din elcykel och du kommer att kunna se paketets väg hela vägen. När du fått ditt kollinummer kan du ringa till PostNord och be om att få hämta i terminalen istället. 

RING OSS

08 – 644 76 00
Telefontid vardagar 10:00 – 17:00.

Annars nås vi via mail på kundservice@elcykelpunkten.se
Vi svarar oftast inom en timme under vardagar.

ÖPPETIDER BUTIK

Vardagar: 10-18
Helger: Stängt

SKICKA MAIL